Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Malatya Valiliği
T.C. Malatya Valiliği
T.C. Malatya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Görev Yapmış Valilerimiz İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Etik Komisyonu İl İnsan Hakları Kurulu
  • MALATYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
31
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Seddar Yavuz
      • Vali Yardımcıları
        • Sedat Özdemir
        • Ömer Kıraç
        • Ahmet Korkmaz
        • Osman Kural
        • Reşit Özer Özdemir
        • Abdulselam Bıçak
        • Bilal Basrı
        • Talat Tabur
      • Kaymakamlar
        • Adem Topaca
        • Fikri Badioğlu
        • Seher Söyler
        • Erkan Savar
        • Şeref Gülyer
        • Mehmet Kılıç
        • Ayşe Karaca Nas
        • Muhammed Fatih Günlü
        • Onur İnce
        • Ahmet Yeşilyurt
        • Tunahan Nas
        • Osman Kurt
        • Kutsal Baytak
    • Valilik Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt Ve Proje Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
      • Valilik Genelgeleri
      • Valilik Genel Emirleri
      • Valilik Yönergeleri
      • Valilik Kararları
      • Genelgeler ve Görüşler
      • Valilik Teşkilatı Hakkında Mevzuat
      • Personel Mevzuatı
      • Eğitim Konuları
    • Kurumsal Kimlik
    • Etik Komisyonu
    • İl İnsan Hakları Kurulu
  • MALATYA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

İlimizde Sağlık Hizmetleri Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

24.05.2025

Vali Seddar Yavuz, İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Battalgazi Devlet Hastanesi Konferans Salonu’nda organize edilen “Malatya Sağlık Hizmetlerinde İl Genel Değerlendirme Toplantısı”na katıldı.

Programa; Vali Seddar Yavuz’un yanı sıra Vali Yrd. Sedat Özdemir, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Cezmi Karaca, İlgili Kurum Müdürleri, Doktorlar ve sağlık çalışanları katıldı.

Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından programda konuşan İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Cezmi Karaca, Malatya’da sunulan sağlık hizmetlerinin gelişim sürecini aktararak toplantının önemine dikkat çekti.

Ardından, toplantıda konuşan Vali  Yavuz” Sağlık hizmeti, toplumun tüm kesimlerini etkileyen; toplumsal refahımızı belirleyen ve aynı zamanda gelişmişliğin önemli bir göstergesidir.

Bu hizmetin kalitesini belirleyen faktörler yalnızca fizikî altyapı değildir; aynı zamanda yetişmiş, fedakâr doktorlarımız ve sağlık çalışanlarımız da bu sürecin temel taşıdır.

Dolayısıyla sadece binalar inşa ederek, donanım sağlayarak sağlık alanında istenen başarıyı elde etmek mümkün değildir. Huzur içinde çalışılabilecek alanların tasarlanması, hastalarımıza ve yakınlarına güven veren bir ortam sunulması da en az fizikî altyapı kadar önemlidir.

Özellikle Cumhurbaşkanlığımızın liderliğinde, Türkiye Cumhuriyeti devleti sağlık alanında büyük ve kapsamlı yatırımlar yapmıştır.

Malatya'nın sağlık altyapısı, kişi başına düşen hizmet kapasitesi bakımından son derece güçlüdür. Geliri yüksek bir çok ilimize kıyasla bile Malatya’nın sağlık hizmetleri açısından çok daha ileri bir noktada olduğunu söyleyebilirim.

Yatak kapasitesi, hekim sayısı ve hizmet kalitesi açısından ciddi bir altyapımız var. Elbette 6 Şubat depremleriyle birlikte önemli kayıplar yaşadık, ama devletimiz çok kısa sürede bu eksikleri telafi etti.

Hepimiz zaman zaman sağlık hizmetine ihtiyaç duyuyoruz. Bugün dünyanın birçok ülkesinde, Türkiye'deki gibi birinci, ikinci ve üçüncü basamak sağlık hizmetlerine erişim mümkün değildir. Sistemleri zaten buna müsait değildir. Avrupa’nın birçok ülkesinde sağlık sistemleri, hem hizmet kalitesi hem de erişilebilirlik açısından Türkiye’nin oldukça gerisindedir.

Dünyada hızlı bir değişim ve dönüşüm yaşanıyor. Eskiden “kutsal devlet” anlayışı ön plandaydı; bugün ise “kutsal vatandaş” anlayışı hakimdir.

Yalnızca Türkiye’de değil, dünyada da bireyler daha çok öne çıkıyor, hak talebinde bulunuyor, sorguluyor. Dijitalleşmenin etkisiyle, vatandaşlarımız artık her konudaki memnuniyet ya da memnuniyetsizliklerini anında dile getirebiliyor. Bu sebeple, sağlık kuruluşlarında karşılaşılan sorunları yalnızca mesleğe veya kişilere yönelik değerlendirmek yerine, toplumun genel dönüşümünü dikkate alarak sosyolojik bir bakış açısıyla analiz etmek gerekiyor. Vatandaş memnuniyeti yüksek olan toplumlar; dış müdahalelere, afetlere, krizlere ve psikolojik harp yöntemlerine karşı çok daha dirençlidir. Aksi takdirde, bu meydan okumalar karşısında toplumlar kolayca sarsılabilir, bölünebilir.

Sağlık sisteminde vatandaş memnuniyeti yalnızca "sağlık hizmetlerinden memnuniyet" olarak değil, aynı zamanda genel kamu hizmetleri algısının temel belirleyicisi olarak değerlendirilmelidir.

Bu nedenle daha önce de önerdiğim ve bugün yine yüksek sesle dile getirmek istediğim bir noktayı paylaşmak istiyorum:

Özellikle eğitim araştırma hastaneleri, şehir hastaneleri, üniversite hastaneleri gibi büyük sağlık kuruluşlarında–hastane çapına göre değişen sayıda– “Halkla İlişkiler Uzmanı” görevlendirilmelidir.

Bu personeller odalarda değil; doğrudan poliklinik önlerinde, vatandaşla birebir temasta olacak şekilde masa başında hizmet vermelidir.

Malatya’nın teknolojiye evrilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Bu nedenle ASELSAN yatırımı bizim için çok önemli. Çünkü bu şehir, ortalamanın üzerinde IQ seviyesine sahip, akademide ve teknolojide çok başarılı insanları barındırıyor.

Depremin izlerini silmek için gayretle çalışıyoruz ve 2025 yılı sonunda yaklaşık yüzbin beşyüz konut ve işyeri inşaatını tamamlayarak teslim edeceğiz.

İnanıyorum ki önümüzdeki yıl içerisinde hep birlikte; hem sağlık altyapısında hem diğer alanlarda çok daha güçlü, değişmiş, gelişmiş bir Malatya yaratacağız. Hepinize başarılar diliyor, saygıyla selamlıyorum.” İfadelerini kullandı.

Programın devamında, İl Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Başkanı Dr. Harun Kurt tarafından kapsamlı bir “İl Genel Sağlık Hizmetleri Değerlendirme Sunumu” yapıldı. Sunumda; hastanelerin hizmet kapasitesi, sağlık personelinin dağılımı, il genelinde yürütülen projeler, karşılaşılan sorun alanları ve çözüm önerileri detaylarıyla ele alındı.

Toplantının son bölümünde ise Vali Yavuz ile yapılan istişare oturumunda, sağlık hizmetlerinin mevcut durumu ve geleceğine ilişkin karşılıklı değerlendirmelerde bulunuldu. Katılımcılar, sahadaki gözlemlerini ve önerilerini paylaşarak Malatya’daki sağlık hizmetlerinin daha ileri taşınması adına fikir alışverişinde bulundular.

 

 

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Erişilebilirlik
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
İnönü Mah. Buhara Cad. No:250, 44070 Yeşilyurt/MALATYA
0 422 324 22 66 - 0 422 323 02 43
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız